Nincs időd foglalkozni a weboldaladdal, tartalmat gyártani és feltölteni őket?

Lehet profi a weboldalad és szép az arculatod, de ez még kevés ahhoz, hogy látogatóid legyenek. Önmagában az, hogy van egy weboldalad és jelen vagy a közösségi oldalakon, még nem jelenti azt, hogy meg is fognak találni. Ehhez tartalmakra van szükséged!

A tartalommarketingben hiszek, ami elkötelezi, tájékoztatja, vagy szórakoztatja az embereket. Ez egy hosszú távú befektetés, ami később megtérül. Ha jól csinálod, akkor egy idő után az emberek megtalálják a cégedet és vásárolni fognak tőled.

Értéket kell teremteni a fogyasztó számára, amit idővel meg fog hálálni!

A klasszikus marketing nem fogja megoldani az emberek problémáit, nem tájékoztatja őket és végképp nem fog szórakoztatni senkit. Nem alakul ki a kötődés, pedig ha ez megvan, könnyebben vásárolnak tőled. Ehhez viszont tudni kell, hogy mit akar hallani a célcsoportod.

Sokan úgy vélekednek, hogy a saját témájukban, a saját weboldalukra ők maguk is meg tudják írni a tartalmakat. Szöveget írni a honlapra, képeket válogatni, cikkeket írni a blogra, kézben tartani a közösségi oldalakat. De ahhoz, hogy sikeres legyél ebben, elsősorban egy más fajta gondolkodásra lesz szükséged!

Lépj ki a dobozból!

Sokat lehet tanulni a különböző tudásanyagokból, de itt nem az esetleges hiányosságokkal van a probléma, amiket igyekszik az ember pótolni és elsajátítani, hanem azzal, hogy nem látja kívülről a vállalkozást, a terméket vagy szolgáltatást, amit értékesít. Általában belülről látjuk a folyamatokat és nem a vevő agyával gondolkozunk.

Ezért van szükség egy külső szemlélőre, aki friss szemmel tekint a vállalkozásodra és elsősorban vevőközpontú a gondolkodása. Aki elfogultság nélkül képes felmérni a lehetőségeidet, és megalkotni a tartalomstratégiádat.

Legyen szó bármilyen típusú tartalomról (blog cikk, termékleírás, hirdetés, webszöveg), a lényeg mindig az lesz, hogy a célközönségnek gyártjuk a tartalmat és nem a Google keresőnek, pláne nem azért, mert „valamit muszáj írni”. Fontos, hogy ne a saját, szubjektív és a külső technikai szabályoknak akarj megfelelni (saját ízlés vagy SEO), hanem a kereső emberek szándékát kell megértened.

A figyelmet nem kierőszakoljuk, hanem kiérdemeljük.

A tartalommarketing növeli a márkád ismertségét, segít megszerettetni másokkal a termékedet/szolgáltatásodat, és közösséget épít. De csak akkor működik, ha hatni tudunk az emberekre. Meg kell ismerni a vevőid stílusát és abban a stílusban kommunikálni nekik. Ennek hiányában nem fog kialakulni a márkatudatosság.

Ha nem szeretnél ezzel foglalkozni, mert inkább a munkádra szeretnél koncentrálni, rám bízhatod a szövegírást és/vagy a weboldal karbantartást is.

Hogyan készülnek el a tartalmaid?

  • Emailben küldd el nekem az adott tartalommal kapcsolatos elképzeléseidet, céljaidat! Mutasd be a vállalkozásod, a célközönséged, és hogy kiknek értékesítesz.
  • Ez alapján elkészítem az árajánlatot. Szövegírásnál óradíjban vállalok munkát, aminek pontos ára függ a szöveg típusától (blog cikk, hirdetés, Facebook poszt, stb), az elvárásaidtól és a témádtól (mennyi munkát igényel az adott munka). A változatos témák és az igények miatt nem tudok konkrét, fix árat mondani.
  • Ha elfogadod az ajánlatomat, akkor szerződést kötünk. Ebben meghatározzuk a határidőket, a felhasználási jogokat, a fizetési feltételeket. Miután felmértem a projektet, a kalkulált összeg 100%-át kell elutalnod, még a projekt elején.
  • A munkát mindig kutatással kezdem. Feltérképezni a célpiacodat és a konkurenseid. Megnézem, hogy a piacodon belül milyen tartalmakat szeretnek az emberek és mik azok, amik nincsenek rájuk hatással. Elmélyedek a témádban, megértem a látogatóidban felmerülő problémákat és azt, hogy te ezeket hogyan tudod megoldani.
  • Az elkészült szöveget minden esetben elküldöm, hogy részletesen nézd át! Ha speciális témáról van szó, akkor szakmailag is ellenőrizned kell!
  • Blog bejegyzések, Facebook vagy Instagram posztok esetében nagy hangsúlyt fektetek a minőségi képanyagokra. Megmutatom, hogy hol találhatsz minőségi ingyenes fotókat és hol vannak a legjobb fizetős képek és videók. Az elvárásaidnak és igényeidnek megfelelően keressük meg a számodra legjobb megoldást!
  • Amennyiben elégedett vagy, akkor a projektet lezárjuk. Ha ez mégsem így lenne, természetesen visszautalom az átutalt összeget.

Szükséged van valakire, aki karbantartja a weboldalad?

Ha erre nincs kapacitásod, de szeretnéd, ha valaki folyamatosan figyelemmel kísérné a weboldal/webshop állapotát, rám bízhatod ezt a feladatot! Elsősorban Wordpress alapú weboldalakkal/webshopokkal foglalkozom.

  • Weboldal biztonsági mentés beállítása.
  • Frissítések elvégzése.
  • Kapott képek és videók optimalizálása.
  • Kapott szövegek, termékleírások, egyéb tartalmak feltöltése és formázása.

Előfizetéses rendszerben működő szolgáltatás, minimum 3 hónap megrendelésével. Árajánlatért vedd fel velem a kapcsolatot az info@gowebdesign.hu email címen, vagy valamelyik közösségi oldal egyikén!



Szövegírás

Elolvasom

Az értékes szövegírás elengedhetetlen egy sikeres weboldalhoz

Ahhoz, hogy sikeres online marketinged legyen, és vevőket szerezz az internetről, elengedhetetlen az értékes...

Tovább
Tanácsadás kreatív pályázathoz

Elolvasom

Így vezényelj le egy kreatív pályázatot megbízóként

Ha pályáztatnál egy lógótervet vagy webdesignt és szeretnéd tudni, hogy mire kell odafigyelned megbízóként ahhoz, hogy egy...

Tovább
Logótervezés

Elolvasom

A logótervezés folyamata 5 lépésben

A logótervezés az arculattervezés és márkaépítés alapköve. Ha van egy jó logód, arra felépítheted az egész cégarculatodat. Az első benyomást a vállalkozásodról...

Tovább